Πέμπτη 26 Απριλίου 2012

''ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΔΕ ΑΥΤΗΣ ΠΙΚΡΟΝ ΩΣ ΑΨΙΝΘΙΟΝ, ΟΞΥ ΩΣ ΜΑΧΑΙΡΑ ΔΥΣΤΟΜΟΣ'', ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ, ΜΑΙΗΣ ΣΕΒΑΣΤΟΠΟΥΛΟΥ, ΑΓΓΕΛΩΝ ΒΗΜΑ, 2012.


Το τέλος δε αυτής πικρόν ως αψίνθιον, οξύ ως μάχαιρα δίστομος



 Σύγχρονο έργο, με θέμα την γυναικεία ομοφυλοφιλία, την μετανάστευση, τα ναρκωτικά και την αιμομιξία. ΕΡΜΗΝΕΥΟΥΝ: ΝΙΚΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ, ΜΟΝΙΚΑ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ, ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΥΒΕΤΟΥ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΧΑΣΑΝΙ, 





 Μετά το τέλος της πρεμιέρας, ηθοποιοί και σκηνοθέτης (Μαίη Σεβαστοπούλου) υποκλίνονται και δέχονται το θερμότατο χειροκρότημα του κοινού.


ΘΕΡΜΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗ ΜΑΙΗ ΣΕΒΑΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΘΕΩΡΗΣΗ (ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ 21 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ-ΚΡΙΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟΥ-ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΓΙΩΡΓΟ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΚΑΙ ΤΗ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ-ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ-ΗΘΟΠΟΙΟ, ΜΑΙΗ ΣΕΒΑΣΤΟΠΟΥΛΟΥ, ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η 53η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΘΕΩΡΗΣΗΣ), ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΒΡΑΔΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΧΑΡΙΣΕ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ 23/4 ΣΤΟ ΑΓΓΕΛΩΝ ΒΗΜΑ!! ''ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΔΕ ΑΥΤΗΣ ΠΙΚΡΟΝ ΩΣ ΑΨΙΝΘΙΟΝ, ΟΞΥ ΩΣ ΜΑΧΑΙΡΑ ΔΥΣΤΟΜΟΣ'', ΜΙΑ ΚΑΛΟΚΟΥΡΔΙΣΜΕΝΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΗΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ, ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΡΑΤΗΣΕ ΑΜΕΙΩΤΟ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΕΩΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΧΑΡΙΣΕ ΑΦΘΟΝΗ ΚΑΙ ΒΑΘΥΤΑΤΗ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ!! ΕΝΑ ΕΡΓΟ ΠΟΙΗΤΙΚΟ ΠΟΥ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΕΤΑΙ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΙΑ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΑΠΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΣ ΚΑΙ ΣΚΗΝΟΘΕΤΙΔΟΣ (ΜΑΙΗΣ ΣΕΒΑΣΤΟΠΟΥΛΟΥ) ΤΕΣΣΕΡΑ ΚΑΥΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ: ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ (ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΜΟΦΟΒΙΑ), ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ, ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΙΜΟΜΙΞΙΑ!! ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ: ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΝΕΕΣ ΚΟΠΕΛΕΣ ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ. ΜΕ ΘΑΝΑΤΟ ΒΙΑΙΟ. ΣΚΛΗΡΟ. ΣΥΝΑΝΤΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΠΟΥ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΕΠΕΚΕΙΝΑ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΙ. ΒΑΘΙΑ. ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΣΕ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΤΟΥΣ ΟΣΟ ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ ΣΤΗ ΖΩΗ. ΕΞΟΧΕΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΤΩΝ: ΝΙΚΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ, ΜΟΝΙΚΑΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ, ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ ΚΥΒΕΤΟΥ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ ΧΑΣΑΝΙ, ΜΙΑ, ΜΙΑ ΕΚΛΕΚΤΕΣ ΟΛΕΣ ΤΟΥΣ, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΥΠΕΡΟΧΕΣ!!!!!!!! ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ!!!, ΥΠΕΡΟΧΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΦΩΤΙΣΜΟΣ!! ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!! ΤΕΛΟΣ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΠΕΡΟΧΟ ΜΠΟΥΦΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΡΜΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΣΤΟ ΘΑΥΜΑΣΙΟ ΑΥΤΟ ΧΩΡΟ-ΔΙΑΜΑΝΤΙ ΤΟ ΑΓΓΕΛΩΝ ΒΗΜΑ, ΠΟΥ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΓΙΑ ΑΓΓΕΛΟΥΣ!! ΣΑΣ ΤΗ ΣΥΝΙΣΤΩ ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ!!
                                                                                  ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΑΜΑΡΙΤΑΚΗΣ






 ΠΟΛΥΣ ΚΑΙ ΕΚΛΕΚΤΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΝΑ ΓΕΥΤΟΥΝ ΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΕΔΕΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΡΑΣΙ!! ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΔΙΑΚΡΙΝΕΤΑΙ Ο ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ.


 ΕΔΩ Η ΜΑΕΣΤΡΟΣ ΤΗΣ ΥΠΕΡΟΧΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΜΑΙΗ ΣΕΒΑΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΤΑ ΛΕΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΗΘΟΠΟΙΟΥΣ, ΣΟΥΛΗ ΣΑΜΠΑΧ ΚΑΙ ΜΕΛΠΩ ΖΑΡΟΚΩΣΤΑ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΦΑΙΝΟΤΑΝ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΑΜΑ ΠΟΥ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΜΕ ΑΜΕΙΩΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ!!





ΕΔΩ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΡΙΕΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ, ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΕΧΕΙ ΔΕΧΘΕΙ ΤΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΗΘΟΠΟΙΟ  ΣΟΥΛΗ ΣΑΜΠΑΧ.



 Εδώ ο φοτορεπόρτερ μας και ηθοποιός Βασίλης Σαμαριτάκης με την υπέροχη ηθοποιό και τραγουδίστρια Σούλη Σαμπάχ.


Εδώ ο φοτορεπόρτερ μας και ηθοποιός Βασίλης Σαμαριτάκης με την υπέροχη ηθοποιό-                         μεταφράστρια-θεατρικό συγγραφέα Μέλπω Ζαρόκωστα..


Εδώ από αριστερά στα δεξιά,ο ηθοποιός Βασίλης Σαμαριτάκης , ο σκηνοθέτης Γιώργος Χατζηδάκης και η γοητευτικότατη ηθοποιός Βάνα Ζάκκα.


Υπέροχος μπουφές με εκλεκτά και πλούσια εδέσματα.



                  ΟΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ (πηγή athinorama.gr)



ανδρεας ζακας
 26/4/2012 12:44:14 μμ | Permalink # 246885
...είμαι λίγο δύστροπος στο να μιλώ για τις προσωπικές μου απόψεις όσον αφορά την έκφραση της σκληρότητας στο θέατρο και όταν τις εκφράζω δεν μπορώ ν' αποφύγω το υποκειμενικό στοιχείο ότι μου αρέσει το σκληρό όταν αναπαρίσταται. Όμως για την παράσταση που είδα στο "Αγγέλων βήμα" δεν μπορώ ν' αποφύγω τον πειρασμό να πω ότι όταν έχεις γνωρίσει κάποια γεγονότα, όταν στρέφεις την πλάτη στη στυγνή πραγματικότητα και μετά τα βλέπεις στον κόσμο της τέχνης, ζηλεύεις που δεν τα "εκμεταλλεύτηκες" στη δική σου τέχνη. Έτσι λοιπόν 4 διαφορετικές σκληρές ιστορίες τις είδα να ζωντανεύονται στο έργο της Μαίης Σεβαστοπούλου με τον αρτιότερο μη σοκαριστικό τρόπο που μόνο η γλώσσα του θεάτρου μπορεί να μιλήσει. Όταν μάλιστα έχεις και 4 πρόσωπα - ταλέντα ηθοποιών, τότε η παράσταση δεν μπορεί παρά να είναι μια παράσταση που ξεκινάει από το τέλειο και δεν καταλήγει παρά μόνο στο επέκεινα του τελείου. Και επειδή πρέπει να είμαι και σύντομος, ομολογώ ότι τέλεια τέχνη στο θέατρο είναι να κατορθώνεις να φεύγει ο θεατής λέγοντας ότι η παράσταση που είδε κατάφερε να σε προβληματίσει, γιατί αύριο μπορεί να είναι εκείνος στη θέση ενός σκοτωμένου ιδανικού...

Αγγελίνα Ρωμανού 26/4/2012 11:54:27 πμ | Permalink # 246878
Μια άρτια παράσταση, τόσο από άποψη σεναρίου και σκηνοθεσίας, όσο και από τις ερμηνείες των ηθοποιών.
Τα συγχαρητήριά μου σε όλους τους συντελεστές που έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό, σε ένα θεατρικό έργο που θίγει τα ζητήματα της κοινωνίας με μια απίστευτη σύλληψη - από το μέρος της συγγραφέως και σκηνοθέτιδας Μαίης Σεβαστοπούλου - αποδίδοντάς τα με τρόπο καθηλωτικό. 





Πέμπτη 5 Απριλίου 2012

ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΛΑΣ (1936-2012) - ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΛΑΣ (1936-2012)

Γεννημένος στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου το 1936, ο Χρήστος Πάρλας σπούδασε στην Αθήνα (Σχολή Κ. Μωραΐτη) και άρχισε να εργάζεται στο θέατρο ως επαγγελματίας το 1957.
Έξι χρόνια αργότερα άρχισε να εμφανίζεται στον κινηματογράφο, παίζοντας άλλοτε μεγάλους και άλλοτε μικρότερους ρόλους σε κωμωδίες και δράματα. Στη φιλμογραφία του θα βρούμε ταινίες όπως οι «Δέκα μέρες στο Παρίσι», «Ο γαμπρός μου ο δικηγόρος», «Η μικρή ζητιάνα», «Η βίλα των οργίων», «Ο ουρανοκατέβατος», «Φτωχό μου σπουργιτάκι».
Ακούραστος εργάτης του κινηματογράφου, ο Χρήστος Πάρλας απέφευγε τις συνεντεύξεις και παρέμενε αφοσιωμένος στη δουλειά του.
Είχε επίσης εμφανιστεί σε τηλεοπτικές σειρές όπως στην «Εξαφάνιση του Τζον Αβλακιώτη» και στα «Παιδιά της Νιόβης». Απέσπασε το πρώτο βραβείο ανδρικής ερμηνείας στο Φεστιβάλ του Παναμά το 1968 για την ταινία «11.43, Αντίο».
Θείος του ήταν ο τενόρος και παλιός ηθοποιός της οπερέτας Τάσος Πάρλας. Είχε παντρευτεί δύο φορές με τις ηθοποιούς Νανά Σκιαδά και Λία Μανουσακη.




                             ΦΙΛΜΟΓΡΑΦΙΑ

  1. Δέκα μέρες στο Παρίσι (1962) [Τζόνι]
  2. Ο γαμπρός μου, ο δικηγόρος! (1962) [Νότης]
  3. Η βίλα των οργίων (1964) [Γιώργος]
  4. Η πρώτη αγάπη (1964) [Δώρης]
  5. Μοντέρνα Σταχτοπούτα (1965) [Ντίνος Βαρνέζης]
  6. Ο ουρανοκατέβατος (1965) [Μίμης]
  7. Φτωχό μου σπουργιτάκι (1965) [Γιάννης (Τζόνι) Τερζής]
  8. Εκείνοι που ξέρουν ν' αγαπούν (1968)    (πηγή 90 λεπτα)